Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2017 21:06 - СЛИВАНЕ
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 4292 Коментари: 6 Гласове:
-12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Целувката ти е прелюдия към Хипнос,
 окичен с отразяващия ме Светлик.
 Преход към отвъдвремева интимност-
 божественост извън земния ни мит.

 Прегръдката ти е допир на Танатос,
 изтръгващ ме от светски нокти,
 понасящ ме към блажено лято 
 от лъчите на райските разходки.

 Усмивката ти е нежна евтаназия,
 в която планетата умира,
 а от кончината ражда се фантазия
 на безконечното ни сливане.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Браво, Влади!
16.11.2017 22:38
Чудесно стихотворение с няколко поанти. Особено много ми хареса едната от тях:

"Усмивката ти е нежна евтаназия,
в която планетата умира,"

Поздравления за нестандартното писане - тиковписане.
цитирай
2. tikovpisane - Наистина ме трогна. БЛагодаря ти!
16.11.2017 22:57
missana написа:
Чудесно стихотворение с няколко поанти. Особено много ми хареса едната от тях:

"Усмивката ти е нежна евтаназия,
в която планетата умира,"

Поздравления за нестандартното писане - тиковписане.


Не знам дали да не си променя ника на Владиката. Не че стария е лош- радвам се, че тиковото писане ти харесва. Но не е много добър, за мен поне. Та ако блога дава шанс, май ще го променя. Хубав петък от мен и светъл уикенд!
цитирай
3. yanin - Освен Мисана никой не харесва тв...
17.11.2017 07:26
Освен Мисана никой не харесва твоите боклуци, затова имаш само един плюс и толкова минуси, а напомпани ,боклуците ти са още по жалки и смешни.
Стига досажда, некадърен графоман
цитирай
4. tikovpisane - По принцип трия коментарите на цървулите, но за теб ще направя изключение.
17.11.2017 09:57
yanin написа:
Освен Мисана никой не харесва твоите боклуци, затова имаш само един плюс и толкова минуси, а напомпани ,боклуците ти са още по жалки и смешни.
Стига досажда, некадърен графоман


Минусите ги слагат бездарни, завистливи кретени като теб. Ти не си човекът, който ще ми каже да пиша или не. Но тъй като си позволяваш да го правиш, то и аз ще си позволя да ти кажа на теб какво да правиш- отиди и напарви услуга на човечеството като се самоубиеш. Бавно и мъчително!
цитирай
5. zemja - И аз харесах...
17.11.2017 20:40
Нестандартното не се приема от всички, естествено е.
Но това е стил, който не може да се имитира, ако не ти идва отвътре.
Поздравления, Влади!
цитирай
6. tikovpisane - Благодаря за подкрепата, Ели!
17.11.2017 21:46
zemja написа:
Нестандартното не се приема от всички, естествено е.
Но това е стил, който не може да се имитира, ако не ти идва отвътре.
Поздравления, Влади!


По принцип съм свикнал на хейт, но и аз понякога ставам демон и затуй реагирам така. Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 704364
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031